otrdiena, 2009. gada 10. marts

Cenzoru gūstā / Captured by censors




Visu mediju patrona un aizstāvja Ālista Žurna slepenais ziņojums medijiem: Labdien! Man jāatvainojas par savu nekopto izskatu, bet diemžēl pēdējo nedēļu esmu nolaupīts, nežēlīgi spīdzināts un turēts necilvēcīgos apstākļos. Iesākumā domāju, ka vainīga ir Bulgārijas mafija, bet vakardien pārliecinājos, ka atbildīgi par šīm akcijām ir nelietīgie vārda brīvības apspiedēji klibais Cens un aklais Zors, kuri vēlas atrast un iznīcināt manu savākto materiālu par vārda brīvības apspiešanu, tādejādi mēģinot sagraut, visu par ko cīnāmies. Es nesatraucos par savu reputāciju, es satraucos par pasauli, jo bez manis viņu plāni var izdoties. Bet par laimi es jau to iepriekš biju paredzējis un sastādīju B plānu. Un šis plāns B esat jūs - mani uzticīgākie kolēģi. Un jums es atklāšu savu noslēpumu - visu savu savākto materiālu esmu uzticējis„SKO” (Starptautiskajai kodētāju organizācijai). Sekojiet viņu norādēm. Bet esiet piesardzīgi, arī Cens un Zors ir uz pēdām, jums jābūt pirmajiem. Lūdzu, palīdziet, jūs esat mana pēdējā un vienīgā cerība.

SIA "Escape" piedāvā:
Mediju sporta spēles 2009

Skatieties:

Nav komentāru: